Tuesday, November 13, 2007

Γυναικεια διαισθηση!

Πόσο συχνά έχω διαίσθηση για ορισμένα πράγματα είναι πραγματικά τρομακτικό!
Ειλικρινά πιστεύω πως η διαίσθηση είναι γένους θηλυκού, και αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μετά από μιά σειρά γεγονότων που μου έχουν συμβεί κατά καιρούς...
Συγκεκριμένα, όταν πρόκειται να συμβεί κάτι κακό-άσχημο, το νιώθω από πρίν και κοιτάω να το αποφύγω. Κυρίως διαισθάνομαι οτι θα συμβεί κάτι κακό όταν λαμβάνω αρνητικά vibes από κάπου ή κάποιον! Το Σαββατοκύριακο λοιπόν είχα μια τέτοια εμπειρία, όπου γνωρίζοντας πως εάν βγώ με κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα θα πικραθώ αλλά και θα επικρατήσει ένα αρνητικό κλίμα στην προσωπική μου ζωή. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, για να μη δυσαρεστήσω τον άνθρωπό μου, υπέκυψα, και συνάντησα κάποια άτομα που ΚΑΘΕ φορά που τους συναντώ μετά ή είμαι έτοιμη να λιποθυμήσω από τη γλωσσοφαγιά ή στην καλύτερη πλακώνομαι ΧΩΡΙΣ λόγο με τον άνθρωπό μου. Τραγική ειρωνία, τύχη ή όπως αλλιώς αποκαλέστε το, εγώ πάντως δήλωσα πως δεν πρόκειται να ξαναυποκύψω, για κανενός μαααα....κα το παιχνίδι!
Εν το μεταξύ, γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας άντρας δεν δέχεται οτι μπορεί και μερικές φορές οι γυναίκες να έχουμε δίκιο; Γιατί εκ των υστέρων μας λένε το πόσο σωστά μιλάγαμε ΠΡΙΝ συμβεί το κακό! Γιατί για μια φορά δεν δέχονται πως όντως κάποιοι άνθρωποι πρέπει να μπούν στον πάγο, από τη στιγμή που έχουν απίστευτα αρνητικά vibes;;;
Προς γνώση και συμμόρφωση...

6 comments:

theoritikos said...

Ελπίζω να μην είμαι εγώ...! Γιατί δεν πρόκειται να ξεκολλήσω!!! Στο λέω...!Εκκρεμεί και πρωτάθλημα PRO με τον άντρα σου!!!

hello kitty said...

Αχ και δεν ήξερα πως να στο πω βρε παιδί μου.
Ευτυχώς με έβγαλες από τη δύσκολη θέση!!!

giannaros_g said...

"θεωρητικέ" κουίζ: για ποια γκαντέμω μιλάει η "hello kitty"?

theoritikos said...

Ήμαρτον...Ήμαρτον!!

@petrosskl said...

ωχ,ωχ τι διαβάζω! και άργησα να το διαβάσω! Πέθανα τώρα να μάθω ποια είναι... ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ...

πρωτάθλημα τιιιι φίλε "Θ";;;

hello kitty said...

Χαλαρώστε...δεν μιλάω ΜΟΝΟ για κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο, γενικά και αόριστα για κάποια αρνητικά κύμματα που εκπέμπουν διάφοροι άνθρωποι ανάμεσά μας!
Δυστυχώς, όλο και πληθαίνουν τώρα τελευταία...