Tuesday, February 5, 2008

Ελληνικα Τελωνεια!


Για πρώτη φορά χτές ανακάλυψα την ομορφιά των τελωνείων της Αθήνας, στο Ελ.Βενιζέλος.
Ανυποψίαστη λοιπόν πήγα κατά τις 10.15 να πάρω ένα δέμα από Αμερική (είχα παραγγείλει μέσω internet κάτι ρουχαλάκια βλέπεις...) και φανταζόμουν πως θα χρειαζόταν κανένα τεταρτάκι για να εξυπηρετηθώ, χωρίς καθυστερήσεις.
Μμμμ, νννναί. Μόνο που δεν έγινε 'ακριβώς' έτσι.
Είχα μιλήσει τηλεφωνικώς με έναν υπάλληλο της UPS την Παρασκευή, ο οποίος με ενημέρωσε για την άφιξη του δέματός μου στην Ελλάδα κι οτι είχα 2 επιλογές. Είτε να πληρώσω τελωνείο 105 ευρώ(φόρους κλπ. λόγω Αμερικής) εάν πήγαινα μόνη μου να το παραλάβω, είτε να πλήρωνα άλλα 60 ευρώ για να μου το φέρει σπίτι ένας υπάλληλος της εταιρίας. Αποφάσισα να κάνω το πρώτο λοιπόν, μη γνωρίζοντας τι εστί τελωνείο!
Αφού πήγα στα γραφεία της UPS για να πληρώσω 15 ευρώ μόνο και μόνο για να πάρω το χαρτί του δέματος, με έστειλαν κάτω στα τελωνεία για να το παραλάβω. Εκεί, αφού περίμενα 10 λεπτά να τελειώσουν τη συζητησούλα τους οι υπάλληλοι, μου πήραν το χαρτί και άρχισαν να μου λένε ένα σωρό διαδικασίες που έπρεπε να κάνω. Να πάω μέσα στην αποθήκη να ζητήσω να βρούν το δέμα, να μου γράψουν χαρτί οτι είναι οκ, μετά περίμενα 20 λεπτά να συμπληρώσουν τα στοιχεία μου και αφού είχα αρχίσει να αγανακτώ με ένα νευρικό γελάκι, πίστευα οτι σε λίγη ώρα θα ξεμπέρδευα.
Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν οτι ήταν για καλό η αναμονή και οτι τουλάχιστον θα έμενα ευχαριστημένη από τα ρούχα που είχα αγοράσει...
Αφού πέρναγε η ώρα αποφάσισε η υπάλληλος να πάμε να ανοίξουμε το δέμα και για κακή μου τύχη διαπίστωσα πως σε 2 πράγματα είχε γίνει λάθος! Οι Αμερικάνοι όχι μόνο σε βάζουν να πληρώνεις τελωνεία και να βλαστημάς, αλλά είχαν κάνει και πατάτα σε μια παραγγελία! Μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα πλέον, από τη δυσανασχέτηση αλλά κι επειδή έπρεπε να πάω να πληρώσω στο άλλο κτίριο, το οποίο είχε 20 ταμεία και γραφεία(τύπου εφορίας). Από το ένα με έστελναν στο άλλο, καθώς έδινα τα χαρτιά της παραγγελίας και του εκτελωνισμού και οι υπάλληλοι έβαζαν μια υπογραφή, μια κουκίδα, μια σφραγίδα κ.ο.κ. Είχα τρελλαθεί! Σκεφτόμουν πως είχα ταλαιπωρηθεί αλλά και έπρεπε να επιστρέψω και τα λάθος ρούχα την Αμερική...δεν είμαι σίγουρη οτι θα το κάνω, αφού για να μου στείλουν τα σωστά θα πρέπει να περάσω τα ίδια στο τελωνείο της χαράς! Τελικά πέρασα 2 ώρες εκεί μέσα και δυσαρεστημένη σκέφτηκα πως τα 60 ευρώ του υπαλλήλου της UPS δεν μου φαίνονταν και τόσο άδικα πιά, από τη στιγμή που στα φέρνει στην πόρτα σου.
Ουφ...έσκασα.
Και σ΄άλλα με υγεία!!!

3 comments:

theoritikos said...

Den me entyposiazei katholou, afou travxa akrivos ta idi prin 2 evdomades! ELEOS!

George said...

με λίγα λεφτα παραπάνω και με σαφεστατα λιγοτερο κοπο θα μπορούσατε να πεταχτείτε στην Αμερική να ψωνισετε αυτά που θέλετε , χωρις να γινουν λάθη...

hello kitty said...

σωστός!!!