Monday, March 17, 2008

5 Χ 5

Οι περισσότεροι άντρες έχουν παίξει μπάλα σε γηπεδάκια 5 Χ 5 ή όπως αλλιώς λέγονται!
Εγώ έχω τη 'χαρά' να ζώ αυτό το θέαμα από κοντά κάθε μέρα, αφού το σπίτι μου βρίσκεται ακριβώς απέναντι από ένα τέτοιο γήπεδο. Δε λέω, είμαι υπέρ της άθλησης και ειδικά της κάθε προσπάθειας για να γινόμαστε καλύτεροι...αλλά...εδώ μιλάμε πλέον για κατάντια αδρεναλίνης! Ομάδες ταλαίπωρων αγοριών ξεχύνονται στο χορτάρι, προσπαθώντας να αθληθούν για λίγο αλλά κυρίως να αναδείξουν στους υπόλοιπους τον ανδρισμό τους. Οι φωνές, οι βρισιές και το ξύλο που πέφτει είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στο πρόγραμμα. Το ακούμε πλέον ΚΑΙ στέρεο, εάν τολμήσουμε να ανοίξουμε το παράθυρο...η κατάσταση δεν περιγράφεται! Το παράδοξο είναι πως μερικές μέρες έρχονται και ομάδες αλλοδαπών να παίξουν κι εκεί παθαίνω κρίση! Το τι τσαμπουκάς, το τι μπουκάλι φεύγειιιι...βλέπουμε θέαμα και δεν το ξέρουμε! Όχι μόνο αυτό αλλά πιάνω τον εαυτό μου που και που να σχολιάζει πολλές φάσεις, ήταν ή όχι πέναλτι τελικά!?
Πάντως σοβαρά, απορώ γιατί βγαίνει τόση αγριάδα και συμπεριφέρονται σαν ΖΩΑ οι άντρες σε ένα γήπεδο. Φταίει η καταπίεση που τρώνε όλη μέρα από δουλειά, σπίτι, υποχρεώσεις κλπ., φταίει το οτι είναι η φύση τους τέτοια και ΠΡΕΠΕΙ να εξουδετερώνουν κάπου την αδρεναλίνη τους, φταίει το οτι όλοι κρύβουν έναν Μαραντόνα μέσα τους??? Δεν ξέρω...

4 comments:

George said...

από την ωρα που φευγω απο το σπιτι για να παΩ γηπεδο μεχρι την ωρα που θα ξαναμπω σε αυτό ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!!! οχι απο άποψη καταπιεσης αλλα απο άποψη έλλειψης άγχους. Θα δω τους φιλους μου και οχι το αφεντικο μου, θα πιουμε χαλαρα ενα καφεδακι πριν και οχι στα γρηγορα εν ωρα δουλειας , θα δουμε το ματς (ή θα παιξουμε στο ματς) , θα φωναξουμε , θα μπινελικωσουμε αντι να μας μπινελικωνουνε, θα γελασουμε. Μετα θα παμε να πιουμε μια μπυριτσα, 2-3 διπιττα σουβλακια, μια γυρο, μια κοκορετσι. Αφου λοιπον αποβαλλουμε το αγχος της ημερας-εβδομαδας θα γυρίσουμε σπιτάκι μας . Ετσι λοιπον χαλαροι και ανανεωμένοι δεν θα χρειαστει να ξεσπασουμε στον ή μαλλον καλυτερα στην πρωτη τυχουσα που θα βρουμε μπροστα , που μπορει και να μην φταιει σε τιποτα...

ΤΟ ΓΠΗΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!

hello kitty said...

Από πότε η καφρίλα είναι υγεία???
Όχι εντάξει, είμαστε υπέρ της κάθε είδους εκτόνωσης (ειδικά της αθλητικής), απλά προσωπικά τουλάχιστον βρίσκω το συγκεκριμένο πολύ άγριο ώρες ώρες. Δηλαδή, είμαι οκ στο να πηγαίνετε για εκτόνωση να παίζετε 'μπαλίτσα' και να σαβουρντιάζετε μετά, αλλά δεν είμαι fan του είδους! Όλοι μας τραβάμε τα ζόρια μας καθημερινά, άλλοι περισσότερα άλλοι λιγότερα, αλλά δεν πιστεύω πως κάποιος αισθάνεται μονάχα ελεύθερος όταν βγάζει προς τα έξω τα κτηνώδη του ένστικτα...σίγουρα πρέπει να ξεδίνουμε κάπου, αλλά δεν βλέπω το λόγο γιατί να μας βγαίνει τόσο 'μίσος', να ενεργούμε τόσο ωμά!
Anyway, ίσως και γι'αυτό να διαφέρουν τόσο άντρες - γυναίκες...

George said...

OK, βασικά το πως εκτονωνεται ο καθένας είναι αποκλειστικο προνομιο του. Διαφορετικες προσωπικοτητες , διαφορετικοι τρποι εκτονωσης. Εξάλλου δεν ειπε κανεις οτι το γηπεδο ειναι ο μοναδικος τροπος εκτονωσης... Μπορουσα εχθες Κυριακη να παω για ενα καφεδακι στην αθηνα, ενα σινεμαδακι ,κανα dvd και χιλια δυο αλλά πράγματα που με χαλαρωνουν. Αλλα προτιμησα να παω Λειβαδια να δω την μπαλιτσα, πλακωσα τα τσιπουρα και τα παϊδακια στην Ανω Σουβάλα, την φραπεδια μου, εκατσα με τους Λειβαδιώτες, ειδα το ματσακι , γελασα με την ψυχή μου και την παρεα μου και σημερα αισθάνομαι φρεσκος και ξεκουραστος για την εβδομάδα που έρχεται.
Και σχετικα με την καφρίλα που λες δεν διαφωνω οτι υπάρχουν και καφροι, αλοιμονο άλλωστε, αλλά οι συντριπτική πλειοψηφεια του κοσμου που πηγαινουν γήπεδο ή παιζουν μπαλιτσα δεν ειναι καφροι...μην τρελαθουμε.

George said...
This comment has been removed by the author.