Thursday, June 21, 2007

blogg-παιχνίδια...

1) η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:

vα είμαι ψυχολογικά και βιολογικά υγιής.

2) τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί?

το γεγονός ότι 'you only live once'

3) η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια?

xmmmm με τις φάτσες που κάνουμε με τον Γ. μου.

4) το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας?

η ευαισθησία, ο εγωισμός αλλά προπαντώς η επιμονή (τα 3 ε).

5) το βασικό ελάττωμά σας?

είμαι πεισματάρα

6) σε ποιά λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια?

δεν δείχνω επιείκεια στη βλακεία και τη βλαχιά.

7) με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο?

δεν ταυτίζομαι με κάποιον.

8) ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα?

αυτοί που είναι Άνθρωποι, αυτοί που ζούν βοηθώντας, κυρίως όσοι έχουν μεγάλη δύναμη ψυχής.

9) αγαπημένο σας ταξίδι?

στη Μήλο και στη Σκωτία.

10) αγαπημένοι σας συγγραφείς?

πολλοί ξένοι σύγχρονοι.

11) Ποια αρετή εκτιμάτε σε έναν άνδρα?

την ευγένεια, και το να είναι χαμηλών τόνων.

12) και σε μια γυναίκα?

να είναι αυθεντική, μη εγωκεντρική και (πάλι) να είναι χαμηλών τόνων.

13) ο αγαπημένος σας συνθέτης?

χμμμ δεν έχω ιδιάιτερη προτίμηση

14) ποιο τραγούδι σφυρίζετε όταν κάνετε μπάνιο?

το τελευταίο που άκουσα και μου κόλλησε.

15) το βιβλίο που σας σημάδεψε?

miki-mouse και serafino

16) η ταινία που σας σημάδεψε?

great expectations!

17) ο αγαπημένος σας ζωγράφος?

Henry Matisse

18) ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας?

το ότι έχω καταφέρει να με εξερευνήσουν και να με μάθουν μόνο αυτοί που θέλω!

19) το αγαπημένο σας χρώμα?

γαλάζιο

20) το αγαπημένο σας ποτό

κρασάκιιιι και cosmopolitan

21) για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο?

για το οτι είμαι ευαίσθητη και μερικοί το εκμεταλλεύτηκαν-εκμεταλλεύονται...

22) τι απεχθάνεστε περισσότερο?

την αγενή και βλάχικη συμπεριφορά (συμφωνώ απολύτως) αλλά και τη βρώμα!

23) όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία?

πολλές! κυρίως shopping.

24) ποιος είναι ο χειρότερος σας φόβος?

να πάθει κάτι αγαπημένο μου πρόσωπο, αλλά και να χάσω τη φαντασία μου.

25) σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα?

δεν λεώ ποτέ ψέμματα.

26) ποιο είναι το motto σας?

live strong!

27) πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε?

δεν έχω προτίμηση σε τέτοιο θέμα.

28) αν συναντούσατε το Θεό τι θα θέλατε να σας πει:

ίσως και να τον έχω συναντήσει...

29) σε τι πνευμνατική κατάσταση είστε αυτή τη στιγμή?

πνευματική καλή, ψυχολογική τέεεεεεελεια!!!

No comments: