Friday, December 21, 2007

jingle who...?

Δύσκολη περίοδος, δύσκολη γιορτή και δύσκολες συνθήκες!
Ακόμα όμως δυσκολότερο είναι να αισθάνεσαι πως είσαι αδύνατος να νικήσεις τους φόβους σου. Περνάω μια πολύ άσχημη περίοδο ψυχολογικά, κι αυτό όχι επειδή δεν έχω μπει στο 'πνέυμα' των ημερών, αλλά επειδή χάνω κάτι πολύτιμο μέσα από τα χέρια μου...
Είναι αφόρητος ο πόνος που μας πλημμυρίζει όταν συνειδητοποιούμε την αδικία που υπάρχει στη ζωή για το πόσο εύκολα χάνεται μια ψυχή. Κανείς δεν είναι άτρωτος, σίγουρα, αλλά κάτι τέτοιες στιγμές καταλαβαίνω πως δεν πρέπει να αφήνω οτιδήποτε μικρό-καθημερινό να με καταβάλει, γιατί έρχονται δύσκολες στιγμές.
Τα συναισθήματά μου πολλά, λίγα όμως θέλω και μπορώ να μοιραστώ. Το μόνο σίγουρο είναι οτι αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι πολύ διαφορετικά!
(Η καρδιά μου είναι και θα είναι για πάντα κοντά σου αγαπημένη μου...)

No comments: